آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

دانلود مستند کریستیانو رونالدو
خبر داغ جدید خبر جدید دانلود مستند رونالدو رونالدو، بازیکنی با بهترین عملکرد در اروپا رئال در حال حاضر در بارسلون
به نامش و به یادش


*رسانه عاشقان کریستیانو رونالدو روزانه با جدیدترین اخبار و رویداد های مربوط به بهترین بازیکن جهان بروزرسانی می شود . همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید،در این وبسایت هرگونه توهینی به تیم و بازیکن رقیب ممنوع میباشد.


عشق رئال-ضد مســـــــی
عاشقان مهدی مقدم
تیم یعنی لیورپول
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریستیانو رونالدو و آدرس cr7-rman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
بازدید : بار

دانلود مستند کریستیانو رونالدو

Cristiano Ronaldo: Tested To The Limit 2011

دانلود مستند جدید کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo: Tested To The Limit 2011

▐ چگونه رونالدو به یک بازیکن بزرگ تبدیل شد ▌

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، متولد ۵ فوریه سال ۱۹۸۵، فوتبالیست پرتغالی است. او عضو تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم باشگاهی رئال مادرید می باشد. رونالدو در ۱۶ سالگی به عضویت تیم اسپورتینگ لیسبون درآمد. او آنقدر خوب بازی می‌کرد ‏که در سال ۲۰۰۱ و با ۱۶ سال سن به تیم بزرگ سال اسپورتینگ را یافت. تابستان سال ۲۰۰۳ –وقتی او تنها ۱۸ سال داشت- برای اردوی تابستانی با تیمش به آمریکا رفته بود؛ او ‏در بازی دوستانه با منچستر خوب بازی کرد و فرگوسن را وادار کرد تا بگوید: «من این پسر ‏را می خواهم.» همان سال با حدود ۱۲ میلیون پوند به باشگاه منچستر یونایتد پیوست.‏او به خوبی می‌دانست که کار با مربی بزرگی چون فرگوسن عالی‌ترین عامل موفقیتش بوده ‏است. و همچنین به یاد دارد که وقتی سال اولش را در منچستر می‌گذراند؛ یک مربی ‏سختگیر و حامی بزرگ چون فرگوسن داشت.‏ جورج بست اولین کسی بود که به شماره ۷ منچستر معنا داد. دیگر پشت پیراهن هر کسی ‏عدد ۷ دیده نمی‌شد. جالب اینکه او تنها کسی بود که قبل از رونالدو توپ طلایی را برده ‏بود. بعد از بست نوبت رسید به نام‌های بزرگ دیگری نظیر: برایان رابسون، اریک کانتونا و ‏دیوید بکهام. وقتی فرگوسن بکهام را عملاً از الدترافورد اخراج کرد، شماره ۷ را به کریستیانو ‏رونالدو، بازیکن نوجوان و تازه وارد تیمش داد. خیلی‌ها آن زمان فکر کردند فرگوسن با این ‏کار می‌خواهد بکهام را در الترافورد از یادها بیرون برد.‏ در این مستند جدید و زیبا به سراغ طریقه مشهور شدن این بازیکن پرتغالی می رویم و از وابستگی و میزان علاقه رونالدو به زمین سبز و توپ گرد مطلع خواهیم شد. هم اکنون می توانید این مستند زیبا را با رزلوشین 1280×720 و با کیفیت HD TV از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 




برچسب ها : <-TagName->,


مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
آمار کاربران
افراد آنلاین : online

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 49156
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1